logo
logo
Metodiky RRRR neziskové organizace Society for ALL

Metodiky RRRR neziskové organizace Society for ALL

06.05.2024
Učitel/učitelka
Ředitel/ředitelka
Asistent/ka pedagoga
Třídní učitel/ka
Rádi bychom vás upozornili na metodiky RRRR (respekt, rozmanitost, rovnost, resilience) neziskové organizace Society for All, které byly navrženy pro učitele základních a středních škol s cílem rozvíjet socio-emoční dovednosti žáků a pozitivní vztahy mezi nimi.
Obrázek článku

Metodiky sestávají z osmi přehledných a praktických příruček, které jsou rozděleny podle ročníků (1.–9. ročník ZŠ, 1.–4. ročník SŠ). Každá oblast obsahuje aktivity, které vycházejí ze zážitkové pedagogiky. Učitel v materiálech najde nejen teoretická východiska, vzdělávací cíle a popis postupu, ale i zajímavé tipy a doporučení pro rozšiřující aktivity i s přesahem mimo školu. Součástí jsou i pracovní listy pro žáky a otázky pro reflexi aktivit.

Všechny metodiky jsou ke stažení zdarma.

Mohlo by Vás zajímat

Metodický průvodce ve vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami

Rádi bychom vás informovali o novém metodickém průvodci, který představuje vědecky podložené přístupy ve vzdělávání dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.

Pozvánka na dubnové a květnové webináře k tématu podpora žáků s OMJ

Národní pedagogický institut České republiky připravil pro pedagogy pracující s dětmi/žáky cizinci odborné webináře rozšiřující jejich kompetence a zároveň nabízející nové pohledy a postupy při práci se třídou, kde jsou vzděláváni též žáci s OMJ. Důležitým tématem webinářů je také výuka češtiny jako druhého jazyka: jak na to, jaké nástroje a jak využívat a pod.

Pozvánka na dubnové prezenční semináře k tématu Práce s heterogenní třídou

Vnímáte práci v heterogenní třídě jako stálou a náročnou profesní výzvu? Národní pedagogický institut ČR nabízí prezenční semináře, jejichž program se zaměřuje na procesy ovlivňující koncepci plánování celého vzdělávacího procesu, jeho průběhu i vyhodnocování s ohledem na efektivní podporu žáků s rozdílnou mírou potřeby poskytování podpůrných opatření se zřetelem na různé typy jejich znevýhodnění či postižení, žáků bez speciálních potřeb, žáků s nadáním, odlišným mateřským jazykem, problémovým chováním. Důležitou součástí je aplikace osvědčených strategií ovlivňujících efektivitu výuky v heterogenní třídě a jejich pochopení.