logo
logo
IX. odborná konference Centra LOCIKA: Sexualizované násilí na dětech – tabu, které stále neřešíme

IX. odborná konference Centra LOCIKA: Sexualizované násilí na dětech – tabu, které stále neřešíme

24.04.2024
Učitel/učitelka
Ředitel/ředitelka
Rádi bychom vás informovali o nadcházející odborné konferenci Centra LOCIKA, která se bude věnovat sexualizovanému násilí na dětech.
Obrázek článku

Těšit se můžete na příspěvky předních odborníků a odbornic: Evy Petrové, Lucie Hrdé, Jany Procházkové nebo Kateřiny Bělohlávkové. 

Zahraniční praxi představí Briony Arrowsmith z londýnské organizace The Havens. Konference bude zakončena odbornou panelovou diskuzí.


🗓️  5. června 2024 v čase od 10:00 do 16:00 hodin

 Poslanecká sněmovna Parlamentu ČR, Sněmovní 1, Praha 1. (Zasedací sál č. 205.)

 Na konferenci se můžete přihlásit vyplněním tohoto formuláře. Odkaz na stránku konference najdete zde

Mohlo by Vás zajímat

Metodický průvodce ve vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami

Rádi bychom vás informovali o novém metodickém průvodci, který představuje vědecky podložené přístupy ve vzdělávání dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.

Pozvánka na dubnové a květnové webináře k tématu podpora žáků s OMJ

Národní pedagogický institut České republiky připravil pro pedagogy pracující s dětmi/žáky cizinci odborné webináře rozšiřující jejich kompetence a zároveň nabízející nové pohledy a postupy při práci se třídou, kde jsou vzděláváni též žáci s OMJ. Důležitým tématem webinářů je také výuka češtiny jako druhého jazyka: jak na to, jaké nástroje a jak využívat a pod.

Pozvánka na dubnové prezenční semináře k tématu Práce s heterogenní třídou

Vnímáte práci v heterogenní třídě jako stálou a náročnou profesní výzvu? Národní pedagogický institut ČR nabízí prezenční semináře, jejichž program se zaměřuje na procesy ovlivňující koncepci plánování celého vzdělávacího procesu, jeho průběhu i vyhodnocování s ohledem na efektivní podporu žáků s rozdílnou mírou potřeby poskytování podpůrných opatření se zřetelem na různé typy jejich znevýhodnění či postižení, žáků bez speciálních potřeb, žáků s nadáním, odlišným mateřským jazykem, problémovým chováním. Důležitou součástí je aplikace osvědčených strategií ovlivňujících efektivitu výuky v heterogenní třídě a jejich pochopení.