Obsah vzdělávacího programu zahrnuje následující oblasti: Heterogenita žáků třídy ZŠ a její projevy, způsoby interpretace a využití odlišnosti žáků ve vzdělávacím kontextu, identifikace speciálních vzdělávacích potřeb žáků ZŠ v heterogenní třídě, vytváření bezpečného prostředí a pozitivního klima ve třídě s žákovskou diverzitou, uspořádání flexibilních žákovských skupin a tříd, podpora podnětného prostředí pro realizaci výuky, aplikace principů individualizace a diferenciace ve výuce, podpora žákovských kooperací.
V měsíci dubnu nabízíme semináře v následujících krajích:
NPI Karlovy Vary | 3. 4. 2024 | odkaz na přihlášení zde |
NPI Hradec Králové | 15. 4. 2024 | odkaz na přihlášení zde |
NPI Olomouc | 18. 4. 2024 | odkaz na přihlášení zde |
NPI Pardubice | 26. 4. 2024 | odkaz na přihlášení zde |
NPI Ústí nad Labem | 30. 4. 2024 | odkaz na přihlášení zde |
NPI Jihlava | 30. 4. 2024 | odkaz na přihlášení zde |
Těšíme se na Vaši účast.
Rádi bychom vás informovali o novém metodickém průvodci, který představuje vědecky podložené přístupy ve vzdělávání dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
Národní pedagogický institut České republiky připravil pro pedagogy pracující s dětmi/žáky cizinci odborné webináře rozšiřující jejich kompetence a zároveň nabízející nové pohledy a postupy při práci se třídou, kde jsou vzděláváni též žáci s OMJ. Důležitým tématem webinářů je také výuka češtiny jako druhého jazyka: jak na to, jaké nástroje a jak využívat a pod.