logo
logo
Pozvánka na semináře k tématu spolupráce učitele a asistenta pedagoga v heterogenní třídě

Pozvánka na semináře k tématu spolupráce učitele a asistenta pedagoga v heterogenní třídě

15.04.2024
Učitel/učitelka
Ředitel/ředitelka
Asistent/ka pedagoga
Zlepšení efektivity práce v heterogenních třídách vyžaduje účinnou spolupráci mezi učitelem a asistentem pedagoga. Národní pedagogický institut České republiky připravil pro pedagogy odborné semináře zaměřené na spolupráci učitele a asistenta pedagoga v heterogenní třídě. Semináře nabízejí praktické nástroje a strategie pro plánování, průběh a vyhodnocování vzdělávacího procesu s důrazem na individuální potřeby žáků.
Obrázek článku

Zdroj: Canva

Obsah seminářů:

  • praktické nástroje pro nastavení účinného partnerství mezi učitelem a asistentem pedagoga v heterogenní třídě;
  • práce s různorodými žáky a odlišnými vzdělávacími úrovněmi;
  • efektivní plánování, realizaci a vyhodnocování vzdělávacího procesu s ohledem na individuální potřeby všech žáků;
  • vytvoření pozitivního prostředí pro všechny žáky.


Místa a termíny školení: 

🗓️ Olomouc: 15. 5. 2024 – přihlášení

🗓️ Plzeň: 29. 5. 2024 – přihlášení


Objevujme společně strategie pro podporu vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a inspirujme se osvědčenými postupy pro práci s heterogenní třídou.


Mohlo by Vás zajímat

Metodický průvodce ve vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami

Rádi bychom vás informovali o novém metodickém průvodci, který představuje vědecky podložené přístupy ve vzdělávání dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.

Pozvánka na dubnové a květnové webináře k tématu podpora žáků s OMJ

Národní pedagogický institut České republiky připravil pro pedagogy pracující s dětmi/žáky cizinci odborné webináře rozšiřující jejich kompetence a zároveň nabízející nové pohledy a postupy při práci se třídou, kde jsou vzděláváni též žáci s OMJ. Důležitým tématem webinářů je také výuka češtiny jako druhého jazyka: jak na to, jaké nástroje a jak využívat a pod.

Pozvánka na dubnové prezenční semináře k tématu Práce s heterogenní třídou

Vnímáte práci v heterogenní třídě jako stálou a náročnou profesní výzvu? Národní pedagogický institut ČR nabízí prezenční semináře, jejichž program se zaměřuje na procesy ovlivňující koncepci plánování celého vzdělávacího procesu, jeho průběhu i vyhodnocování s ohledem na efektivní podporu žáků s rozdílnou mírou potřeby poskytování podpůrných opatření se zřetelem na různé typy jejich znevýhodnění či postižení, žáků bez speciálních potřeb, žáků s nadáním, odlišným mateřským jazykem, problémovým chováním. Důležitou součástí je aplikace osvědčených strategií ovlivňujících efektivitu výuky v heterogenní třídě a jejich pochopení.